فروش پرینتر و چاپگر

بهترین پرینتر لیزری خانگی + 6 پرینتر مناسب برای خرید

بهترین پرینتر لیزری خانگی

بهترین پرینتر لیزری خانگی

یکی از پرتکرارترین سوال هایی که در مورد پرینترها برای کاربران به وجود می آید این است که کدام پرینتر برای من مناسب است؟ یا این که کدام پرینتر لیزری را انتخاب کنم تا برای استفاده ی خانگی مفید و کارآمد باشد. برای پاسخ به این سوال ها لازم است ابتدا از خود بپرسید قرار است از این پرینتر در کجا استفاده شود؟ علت خرید این پرینتر و نحوه ی کاربردی که از آن انتظار داریم چیست؟

به طور کلی پرینترها در دو نوع رایج به تولید می رسند که عبارت هستند از پرینترهای جوهرافشان و پرینترهای لیزری. به طور کلی هر دو نوع این پرینترها از کارتریج پرینتر برای پرینت گرفتن موارد مورد دلخواه بر روی کاغذ بهره می برند با این تفاوت که کارتریج جوهرافشان ها پس از تمام شدن دیگر مورد استفاده نیستند اما کارتریج پرینترهای لیزری می توانند مجددا شارژ شوند. در ادامه می خواهیم به بررسی ویژگی های بهترین پرینتر لیزری خانگی بپردازیم. برای این کار می بایست به چند سوال پاسخ داده و سپس برای خرید اقدام کنیم. با ما همراه باشید.

پرینترهای لیزری سنگین برای مصرف خانگی آری یا خیر؟

یکی از عامل هایی که برای انتخاب بهترین پرینتر لیزری خانگی می بایست به آن دقت شود حجم بره هایی است که به صورت روزانه چاپ می شوند. اگر فردی در خانه بخواهد به صورت روزانه حجم چاپ بالایی داشته باشد می بایست پرینترهای لیزری سنگین را حتما در شمار گزینه های خود قرار دهد. البته که برای مصارف معمول خرید انها به هیچ وجه توصیه نمی شوند اما اگر شما کسب و کاری در منزل دارید که در ان به پرینت گرفتن تعداد زیادی برگه نیاز دارید خب قطعا می توانید روی این دسته از پرینترها حساب کنید. این پرینترها از نظر قیمتی کمی گران بوده و تنها در صورت بالا بودن تعداد پرینت صرفه ی اقتصادی دارند.

آیا پرینترهای چندکاره برای مصرف خانگی مناسب هستند؟

برای خرید بهترین پرینتر لیزری خانگی لازم است بدانید چه نوع کاری از آن انتظار دارید؟ اگر در کنار پرینت گرفتن گاها پیش میاید که نیاز به کپی هم پیدا می کنید یا کار خانگی شما به گونه ای است که نیاز دارید تا مارکی را اسکن کنید و یا حتی گاها به فکس احتیاج پیدا می کنید قطعا دستگاه های چند کاره ی لیزری مناسب شما هستند. البته که این دستگاه ها در انواع مختلفی طراحی می شوند که می توانند یک یا چند تا یا همه ی این امکانات را باهم داشته باشند. شما بهتر است براساس استفاده ای که دارید دستگاه مطلوب خود را برگزینید.

 

آیا بهترین پرینتر لیزری خانگی برای چاپ عکس مناسب شما هستند؟

اگر کار شما در خانه به گونه ای است که طراحی یا ادیت عکس انجام می دهید و سپس لازم است تا آنها را چاپ کنید بهترین پرینتر لیزری خانگی برای شما پرینترهای چاپ عکس خانگی هستند. در وضعیتی غیر از این اگر برای پرینت گرفتن چند نمودار و چارت و ماوردی از این دست نیاز به پرینتر دارید جوهرافشان های رنگی گزینه ی مناسب تری هستند.

معرفی بهترین پرینتر لیزری خانگی در سال 2019 و 2020

در ادامه ی مطلب معرفی بهترین پرینتر لیزری خانگی به معرفی بهترین های این دسته از پرینترها می پردازیم:

  1. پرینتر چهار کاره کانن پرینتر کانن MX922
  2. پرینتر لیزری سامسونگ SL-M2020W/XAA
  3. پرینتر لیزری برادر HL-L2340DW
  4. پرینتر لیزری تک کاره اچ پی M15a
  5. پرینتر لیزری تک کاره M12a
  6. پرینتر لیزری تک کاره M15w

شما می توانید برای خرید هر یک از این پرینترها یا برای کارهای دیگر از جمله کارتریج hp، خرید پرینترهای ارزان قیمت یا پرینتر استوک، شارژ کارتریج و مواردی از این دست از کمک بگیرید. شماره ی تماس 02188316700 برای دریافت مشاوره در اختیار شما است.

 

خروج از نسخه موبایل