فروش پرینتر و چاپگر

لیبل پرینتر صنعتی چه ویژگی هایی دارد؟

لیبل پرینتر صنعتی چه ویژگی هایی دارد؟

لیبل پرینتر صنعتی چه کاربرد و ویژگی هایی دارد؟

لیبل پرینتر صنعتی ، فقط برای تولید کنندگان مناسب نیست

زمانی که اصطلاح ” لیبل پرینتر صنعتی ” را می ‎شنوید چه تصوری از آن دارید؟ ممکن است شما هم مانند بسیاری از افراد احتمالا اقلامی را تصور کنید که در یک مرکز توزیع و یا خارج از آن بررسی می ‎شوند و یا شاید یک خط مونتاژ را در یک کارخانه تولید در نظر می ‎آورید.

البته هر دو این تصورات درست هستند، اما آنها تنها مکان هایی نیستند که می ‎توان در آن یک لیبل پرینتر صنعتی پیدا کرد. لیبل پرینتر صنعتی امروزه به طور گسترده‎ای در صنایع مختلفی مانند مراقبتهای بهداشتی، خرده فروشی‎ها و حمل و نقل و تدارکات برای برنامه های روزمره از جمله ردیابی دارایی، مدیریت موجودی، شناسایی اقلام، حمل و نقل و دریافت استفاده می ‎شوند. و اما چرا؟

لیبل پرینترهای صنعتی بادوام و ماندگار ساخته شده اند.

سازندگان بزرگ این قبیل پرینتر‎ها از جمله زبرا ، wasp، Datamax-O’Neil و TSC این سری از محصولات خود را که می‎ توان به آنها به چشم یک نیروی کار پرتلاش نگاه کرد، داخل محفظه‎ های فلزی ساخته ‎اند تا از آنها در برابر عوامل مختلف محافظت کنند. تمام برندهای تجاری، پرینترهای خود را برای جلوگیری از نفوذ ذرات گرد و غبار و مایعاتی مانند مواد شیمیایی و آب، مهر و موم کرده ‎اند. اکثر مدلهای ارائه شده که در دمای بسیار بالا هم کار می‎کنند، در فضاهای کاری بسیار سرد و یا حتی فضاهایی که کنترل آب و هوا در آن وجود ندارد نیز قادر به کار کردن هستند. آنها همچنین لیبل ‎هایی را تولید می‏ کنند که آماده ضد عفونی شدن برای استفاده در آزمایشگاه ها، بیمارستان ها و داروخانه ها هستند.

آنها قادرند به صورت 24/7  کار کنند.

اکثر صنایع دارای شرکت ها و دپارتمان هایی هستند که روز و شب کار می‎ کنند. به سادگی می ‎توان گفت این سازمان ها که دارای مأموریتهای بحرانی هستند نمی‏ توانند ریسک پرهزینه زمان خرابی را بپذیرند. تولید کنندگان پرینترها برای اطمینان از کارایی بالا و بدون وقفه در چنین محیطهایی، لیبل پرینتر صنعتی را با قطعاتی با طول عمر بالا مجهز می‎ نمایند، بطوریکه شرایط کاری سخت چاپ 24/7، یعنی چاپ 24 ساعته در 7 روز هفته را پشتیبانی می‎کنند. علاوه بر این، در بسیاری از مدلها گزینه‎ای برای چاپ انتقال حرارتی یا حرارتی مستقیم برای چاپ بارکدها، برچسب ها و بلیط ها قرار می ‎دهند. این امر باعث انعطاف پذیری عملیاتی بالا در ساختمان های شلوغی خواهد شد که هرگز از کار باز نمی ‎ایستند.

پرینترهای بارکد صنعتی برچسب هایی با کیفیت بالا تولید می کنند.

هر اپلیکیشن پرینت دارای موارد چاپ و الزامات مختلفی است. شرکت ها ملزم به رعایت مقررات صنعتی، فدرالی و بین المللی روی پرینترهای خود هستند. آنها باید دارای برچسبهای انطباقی باشند که مقاومت این پرینترها را در برابر شرایط سخت تایید ‎کند. همچنین باید میزان دقت و خوانایی را ارائه دهند که در طول زنجیره تامین مورد نیاز است. پایبندی به این موارد مانع از کاهش سرعت شده و از اشتباهاتی که بر سر راه بهره‎وری مطلوب قرار دارد جلوگیری می ‎نماید.

تولید کنندگان پرینترها،‎ صنایعی را که از آنها پشتیبانی می ‎کنند به خوبی شناخته و درک می ‎نمایند؛ به همین دلیل است که آنها دارای گزینه ‎های متفاوتی برای تنظیم چندین نوع چاپ برچسب هستند. شما می توانید با رزولوشن 203، 300، 400 یا 600 dpi (نقطه در اینچ)، سرعت چاپی که می تواند از 8 تا 14 اینچ در ثانیه (ips) باشد و برچسب هایی با عرض 4، 6، یا 8 اینچ و یا حتی بزرگتر، لیبلهای خود را چاپ کنید. اکثر مدل ها دارای بیش از یک رابط هستند، از جمله رابطهای سریال، موازی و USB. از طرف دیگر برخی از مدلها با تکنولوژی بلوتوث و یا اترنت داخلی برای سیگنال های سریع و امن در شرکتهایی که دارای شبکه ‎های وایرلس هستند، تجهیز شده اند.

صرف نظر از امکانات مختلف، تمامی مارکهای پرینترهای بارکد صنعتی‎ دارای تصاویر ، متن، و گرافیک واضحی هستند و می‎توانند به درستی هر قسمت از معاملات و تراکنشها را ثبت نمایند.

تنظیمات، تعمیرات و نگهداری و استفاده از لیبل پرینتر صنعتی آسان است.

عملکرد، دوام و کیفیت تنها مزایایی نیستند که سازمان ها از لیبل پرینتر صنعتی خود انتظار دارند. آنها می‎خواهند تجهیزاتی داشته باشند که استفاده از آن آسان است.

برای پاسخگویی به خواسته‏های شرکت ها در سراسر جهان، سازندگان چندین ویژگی ارائه می‎دهند که عملکرد و قابلیت پاسخگویی پرینتر‎های امروز را بهبود می بخشد، از جمله:

  • پانلهای جلویی بزرگ، صفحه نمایش رنگی و لمسی، پنجره های مخصوص مواد چاپی و درب های جانبی برای افزایش بارگذاری مواد چاپی و نگهداری از آنها.
  • زبان های چاپ جهانی که امکان ادغام و هماهنگی آسان با سیستم های موجود را فراهم می‎کنند.
  • نرم افزار مدیریت دستگاه از راه دور که به شما امکان می‎دهد تا از هر مکانی پرینتر‎های موجود در شبکه را نظارت و مدیریت کنید.
  • فن آوری چاپ هوشمند که نیاز به وجود رایانه های شخصی را با فعال کردن پرینتر‎ها به صورت ” Standalone ” از بین می برد.

اگر می ‎خواهید چیزهای بیشتری در این زمینه یاد بگیرید، می‎توانید راهنمای چاپ بارکد پرینتر خود را بررسی کرده و یا با یک مشاور تماس بگیرید. 02188820036

خروج از نسخه موبایل