فروش پرینتر و چاپگر

پرینتر جوهر افشان 4 رنگ یا 6 رنگ? هرکدام برای چه کاری بهتر است؟

پرینتر جوهر افشان 4 رنگ یا 6 رنگ

پرینتر جوهر افشان ۴رنگ یا ۶ رنگ ، کدام را انتخاب کنیم؟

مهمترین ویژگی پرینتر جوهر افشان (Inkjet) تولید تصاویر رنگی با رنگ های بسیار درخشان و طبیعی نسبت به دیگر چاپگرها می باشد، و همین ویژگی آن را از دیگر پرینترها متمایز می کند.

پرینترهای جوهر افشان به منظور چاپ مطالب (تصویر، متن) خاصی طراحی شدند ، شرکت های تولیدی که با چاپ تصاویر رنگی سرکار دارند یا عکاس های حرفه ایی که به رنگ های خاصی برای چاپ عکس های خود احتیاج دارند ، گرافیست ها و طراحان که برای توصیف هنرشان به چاپگرهای متناسبی نیاز دارند.

حال باید بدانید ویژگی مشخصات دستگاه پرینتر جوهر افشان مورد نظرتان چگونه است تا متناسب ترین پرینتر را برای انجام کارهای روزمرتون انتخاب کنید .

پرینتر جوهر افشان ۴رنگ یا ۶ رنگ 

ما کارکنان فروشگاه به منظور آگاهی بیشتر شما عزیزان، مشخصات دو نمونه از پرینترهای جوهرافشان ایپسون 4 رنگ و 6 رنگ را به طور کلی شرح می دهیم؛

1.پرینتر جوهر افشان ایپسون مدل L1300

2.پرینتر جوهر افشان ایپسون مدل L850

 

1.پرینتر جوهر افشان ایپسون مدل L1300

یک چاپگر جمع و جور 4 رنگ با توانایی چاپ کاغذهایی به اندازه +A3 می باشد و برای کاربران با قدرت خرید کم طراحی شده است، اطراف پرینتر یک سیستم مخزن جوهر با ظرفیت بالا قرار داده شده است که با یکبار پر شدن تا 7500 صفحه سیاه می تواند چاپ کند.

این مدل پرینتر جوهر افشان 4 رنگ با حداقل هزینه مطالب را بر روی هر صفحه چاپ می کند و به راحتی از مطالب تبلیغاتی ، نقاشی های CAD ، گرافیک و گزارش ها را تولید می کند، و مناسب برای مشاغل دفاتر تجاری، شرکت های خرده فروش و محیط های آموزشی می باشد.

 

مشخصات کلی این پرینتر جوهر افشان 4 رنگ:

چاپ فوق العاده کم هزینه:

سیستم مخزن با ظرفیت بالا در شرایط سخت و سنگین کاری که نیاز به هزینه چاپ کمتری است می تواند مهم ترین ویژگی چاپگر جوهر افشان باشد و روند کار را بسیار راحت می کند این پرینتر بالا ظرفیت بالا مناسب برای دفاتر کوچک می باشد که نیاز به گزارش های طولانی و مطالب تبلیغاتی یا نقاشی CAD دارند. این پرینتر به همراه 5 بطری 70 میلی لیتری عرضه می شود.

 

بهره وری را افزایش می دهد:

سیستم مخزن مرکب یکپارچه L1300 باعث می شود دستگاه بتواند حدود 7500 صفحه به رنگ سیاه یا 6500 صفحه رنگی ( با یک رنگ ) چاپ کند. و زمانی که محتوای مخزن دستگاه تمام شود، با فناوری سریع شارژ جوهر(fast ink top-up) دیگر جای نگرانی نیست، با این فناوری می توانیم بدون چکیدن قطره نازل و با لیبرل زدن تمییز ، عمل شارژ را سریع و ساده انجام دهیم.

 

نتایج قابل اعتماد:

با وجود تانکر جوهر 4 رنگ مخصوص دیگر نیازی به نگرانی کیفیت کم تصاویر یا مطالب چاپ شده نیست این مخزن جوهر به شکلی طراحی شده است که با چاپ آخرین صفحه اندازه A3+ (مطالب سیاه سفید یا رنگی ) برای پرینتر مشکل خاصی به وجود نیاید یا کیفیت رنگ ها کم نشود.

برای ایجاد آرامش خاطر مشتریان، شرکت سازنده این پرینتر را 12ماه (یا 30000 صفحه ) تضمین کرده است.

سرعت چاپ بالا:

این دستگاه با داشتن فناوری (Micro Piezo) و جوهر اصل اپسون، سرعت چاپ (ppm) آن به شدت بالا رفته و قادر است 17 صفحه رنگی و 30 صفحه سیاه سفید را در یک دقیقه چاپ کند.

خلاصه مشخصات پرینتر جوهر افشان 4 رنگ مدل L1300:

  • چاپ فوق العاده کم هزینه در هر صفحه
  • آرامش خاطر: مشمول ضمانت اپسون و
  • مخزن جوهر قابل تعویض و استفاده دوباره است
  • مجهز به ویژگی چاپ کاغذ به اندازه A3 + است و اولین چاپگر Epson 4 رنگی می باشد.

 

2.پرینتر جوهر افشان ایپسون مدل L850

پرینتر جوهر افشان 6 رنگ L850 برای عکاسان حرفه ای می باشد که می خواهند هزینه خرید کمتری پرداخت کنند با ویژگی این چاپگر عکاسان حرفه ای در هر شرایط و محیط کاری می توانند از آن بهره ببرند مانند استودیو و به وسیله آن عکس های باکیفیت در اندازه های A4 ITS چاپ کنند.

با فناوری (PictBridge) این چاپگر می توانید عکس ها را به منظور چاپ، مستقیما از حافظه دوربین به چاپگر ارسال کنید همچنین این دستگاه به اسکنر ، نمایشگر LCD مجهز است و قادر به ارسال یا کپی مطالب روی CD/DVD می باشد و همانطور می تواند مطالب را از CD/DVD دریافت کند و آنها را چاپ کند.

 

مشخصات کلی این پرینتر جوهر افشان 6 رنگ:

چاپ عکس هر صفحه با کمترین هزینه

هر مجموعه بطری جوهر این پرینتر می تواند حدود 1900 عکس به ابعاد «10 x15cm » را چاپ کند که این تعداد به هزینه پرداختی ، بسیار به صرفه است.

عکس اصل و بدون استفاده از رنگ پرینتر جوهر افشان

استفاده آسان از امکانات دستگاه

شارژ کردن مخزن دستگاه بسیار راحت می باشد و با داشتن صفحه نمایش 6.9 اینچ ، نیازی به کامپیوتر جداگانه نیست این ویژگی فعالیت با این دستگاه را برای کاربران بسیار راحت کرده .

چاپ با کیفیت اپسون

L850 از جوهر اورجینال اپسون و فناوری Micro Piezo اپسون به منظور چاپ تصاویر با کیفیت ماندگار استفاده می کند. این پرینتر با سرعت چاپ 1عکس در 12 ثانیه سرعت نسبتا قابل قبولی را دارد و از اتلاف وقت کاربر جلوگیری می کند.

خلاصه مشخصات پرینتر جوهر افشان 6 رنگ مدل L850

  • مخزن جوهر را می توان دوباره استفاده کرد و مجدد آن را شارژ نمود.
  • آرامش خاطر: دارای 12 ماه گارانتی
  • چاپ بدون نیاز به رایانه: از صفحه LCD به منظور عملیات چاپ مستقیما از کارت حافظه دوربین عکاسی استفاده می کند.
  • ارزش پول: هزینه چاپ بسیار کم هزینه
  • کاربر پسند: بدون دردسر و با تنظیمات ساده

عکس چاپ شده توسط پرینتر جوهر افشان

خروج از نسخه موبایل