فروش پرینتر و چاپگر

پرینتر خانگی مناسب کدام است؟ بررسی 2 معیار مهم در انتخاب

بهترین پرینتر خانگی

بهترین پرینتر خانگی

یکی از کاربردی ترین وسیله های دفتری را می توان پرینتر به شمار آورد. پرینترها انواع مختلفی دارند و در طراحی آنها نیازهای مختلفی را دخیل می کنند که سبب می شود هر نوع از این دستگاه ها برای یک نوع استفاده و کاربرد مناسب باشند. پرینترها دارای مشخصه ها و نیز امکانات مختلفی هستند که سبب می شود در هنگام خرید برای فرد دل مشغولی ها و دغدغه هایی به وجود آورند. یکی از سوال های رایج در مورد پرینترها این است که بهترین پرینتر خانگی می بایست چه ویژگی هایی داشته باشد؟ کدام نوع از پرینترها برای مصارف خانگی مناسب تر هستند و در عین حال به راحتی کار را پیش می برند؟ اگر دوست دارید بدانید یک پرینتر خانگی می بایست دارای چه مشخصه هایی باشد و چه نوع پرینتری را برای استفاده ی خانگی می بایست تهیه کنیم در ادامه ی این مطلب با ما همراه باشید. پیش از آن تصمیم داریم تا مرکز فروش و ارائه ی خدمات برسام سنتر را برای خرید انواع پرینترها اعم از پرینترهای ارزان قیمت، پرینتر استوک، کسب اطلاع از قیمت کارتریج hp، کارتریج hp، تهیه ی کارتریج پرینتر و نیز شارژ کارتریج به شما معرفی کنیم. این مرکز بسیار حرفه ای و با سابقه بوده و شما می توانید با خیالی راحت نسبت به خرید یا دریافت خدمات مختلف در حوزه ی پرینترها اقدام کنید. برای تماس با برسام سنتر می توانید از شماره تلفن 02188316700 استفاده کنید. کارشناسان این مرکز با اطلاعات بالا و نیز حوصله و دقت فراوان در خدمت شما هستند تا مشکلات خود را در زمینه ی پرینترها با آنها در میان بگذارید.

 

برای استفاده ی خانگی پرینتر جوهرافشان انتخاب کنیم یا پرینتر لیزری؟

پیش از این که برای پرینتر خانگی اقدام کنید می بایست در ابتدا با انواع رایج آن آشنا شده و ببینید هر یک از آنها چه کاربردی دارند. پرینترها حالا از هر برندی می خواهند باشند از اپسون گرفته تا اچ پی، کانن و غیره در دو دسته ی کلی تقسیم بندی می شوند: پرینترهای لیزری و پرینترهای جوهرافشان.

برای این که ببینیم کدام پرینتر برای استفاده ی خانگی مناسب است لازم است در ابتدا از خود تعدادی سوال بپرسیم: مانند اینکه قصد ما از پرینتر انجام چه کاری است، بودجه ای که برای خرید در نظر داریم چه میزان است و سوال هایی از این دست. سپس بر اساس پاسخی که به سوال ها می دهیم پرینتر مورد نظر را انتخاب کرده و خریداری کنید. در ادامه به بررسی این عامل ها می پردازیم.

انتخاب پرینتر خانگی بر اساس استفاده ی از آن

یکی از مهم ترین مسائل در پرینتر خانگی کاربردی است که از آن انتظار داریم. اگر بیشترین کار شما برای پرینت گرفتن تصویر است بهتر است نظر خود را بر روی پرینترهای جوهرافشان قرار دهید. همچنین اگر برای کار خود نیاز به پرینتر رنگی دارید بدون درنگ پرینترهای جوهرافشان را انتخاب کنید. اما اگر کاری که میخواهید انجام دهید پرینت گرفتن متن و سند است و خصوصا با سندهای تک رنگ یا سیاه و سفید آن هم در تعداد بالا سروکار دارید بهترین انتخاب پرینترهای لیزری هستند. این پرینترها از نظر سرعت چاپ بسیار بالا بوده و توان چاپ تعداد زیادی برگه را در زمان کم دارند. علاوه بر این میزان دوام جوهر آن بیشتر بوده و مدت زمان بیشتری می توان از آن استفاده کرد.

علاوه بر این اگر به دنبال دستگاه های چندمنظوره پرینت، اسکن و کپی هستید  می توانید در هر دو نوع آنها را تهیه کنید.

انتخاب پرینتر خانگی بر اساس قیمت آن

فاکتور دیگری که در انتخاب پرینتر خانگی حائز اهمیت است قیمت ان و بودجه ای است که برای خرید آن در نظر گرفته اید. اگر بخواهیم در مقام مقایسه دو نوع پرینتر بر بیایم قطعا پرینترهای لیزری قیمت بالاتری دارند و در مقابل پرینترهای جوهرافشان قیمت مناسب تری دارند که قطعا این امر سبب انتخاب پرینترهای جوهرافشان می شود. اما این را در نظر داشته باشید که وسیله های جانبی برای پرینترهای جوهرافشان شامل این قاعده نمی شوند و هزینه های آنها اصلا پایین نیست. هزینه ای که برای کارتریج پرینترهای جوهرافشان می بایست پرداخت شود در هر بار چیزی نزدیک به ربع قیمت خود پرینتر می باشد. علاوه بر این این کارتریج ها هم حجم کمتری جوهر را در خود جای می دهند و گنجایش پایینی نیز دارد و شارژ مجدد آن هم امکانپذیر نیست. در مقابل پرینترهای لیزری با وجود قیمت بالاتری که دارند دوام و کارتریج آنها که به آن تونر پرینتر گفته می شود بالاتر است و میزان اتلاف جوهر هم در آن در مقایسه با پرینترهای جوهرافشان پایین تر است. علاوه بر این با تمام شدن تونر آن خیلی راحت می توانید آن را دوباره شارژ کرده و از آن استفاده کرد. پس بهتر است در انتخاب خود علاوه بر قیمت دستگاه مخارج مربوط به هزینه های جانبی آن هم نیم نگاهی داشته باشید.

خروج از نسخه موبایل